Minun on pakko tuoda tämä keskustelu myös Innovaatioiden Kaupallistamiseen. Tänä aamuna tapahtui "ihme". Onnistuimme pienellä porukalla Kauppalehden blogeissa määrittelemään suunnan Marimekon kansainvälistymiselle. Tämä väite tuntuu höperöltä, vähintäänkin, koska idean käsittely on vielä aivan alkutekijöissään, mutta listaan sen tänne varmuuden välttämiseksi
Hennes Marimekko Mauritz - Digielämää Etsimässä: "Teknisesti Mariverkon rakentaminen onnistuu helposti. Vuorovaikutteisuuteen herättävän sisällön tuotanto on haaste (challenge) ja miten saamme maailman äijät ja muijat osallistumaan. Kirjoitan tästä ideasta “toteutuvana tosiasiana”, koska yllätyksekseni havaitsen, että Marimekosta juttelevat “Tekniikan Maailmaa ja VTT:n testaama” kulttuurin edustajat.
Miten saamme mukaan MeMuijat, (MeNaiset) kansanomaisesti sanottuna, lukijat? Vallankumouksen tekemiseen tarvittiin naapurissa viisi (5) vallanhaluista miestä. Meitä on jo kolme. Koska mennään myyntikäynnille Marimekkoon? Uskon, että oivalsimme yhdessä jotain olennaista. Nyt en irvaile, en kirjoita satiiria. Tämä juttu “kolahti” myös minun sisällä. Tajusin kirjoittaessani, että nyt syntyi “Satumaa”.
Ajauduimme “Saturday Morning Huumassa” uuteen todellisuuteen, joka on tuhat kertaa suurempi juttu kuin Vihdin Ideapark."
Annan heti kreditiä hakki47 ja jousimies kommenteille, koska ilman hakki47 selkään taputtamista ja jousimiehen "vapaus ja uudistuminen" slogania asia olisi saattanut jäädä sikseen, yhdeksi irralliseksi kommentiksi, joka ei olisi lähtenyt elämään.
Näimme porukalla "ennenäyn" uudesta Mariverkosta, jonka rakentamiseen tarvitaan paljon väkeä. Tämä on kansallinen projekti. Yhdessä pystymme viemään juttua eteenpäin. Kauppalehdellä on rooli tässä hankkeessa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti