Danske Bank täräytti oman muutoksensa tavalla, joka tuotti yrityksille "huonoa mainetta". Ongelmia esiintyi monilla tasoilla.
- verkkosivut olivat tiistai-aamupäivällä nurin
- verkkopankin toiminnassa oli ongelmia
- osassa liitetapahtumia tapahtuman seliteteksti oli väärä
- yritystilien saldot eivät näkyneet oikein
- pankkikortin kanssa oli ongelmia (koin ongelmat henkilökohtaisesti)
Teknillisen korkeakoulun tietotekniikan laitoksen tutkija Timo Kiravuo arvelee Kauppalehdessä, että "Sampi Pankilta on jäänyt testaamatta vaihe, jossa uudelle ohjelmistolle tulle yhtäkkiä valtava määrä asiakkaita.
- ohjelmia on testattu
- suurien asiakasmäärien testaaminen on jäänyt heiltä väliin
Miten ELMAS:ta voidaan soveltaa tällaisissa sovelluksissa?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti