Sähköinen media tarjoaa näkyvyyden pienille ja tuntemattomille yrityksille. Sosiaalisen median lupaukset ovat tätäkin suuremmat. Yritys voi rakentaa kumppanuuksia H. Moilasen verstaasta maailman ääriin, jos niin tahtoo.
Mutta monet yritykset ja yrittäjät suhtautuvat yhä mediaan pelon sekaisin tuntein. Blogit, Facebook, Jaiku, Twitter ja sosiaalisen median alustat on valtaosalle yrityksiä vierasta maaperää. Miten niihin pitäisi suhtautua?
Julkisuutta halutaan säädellä ja kontrolloida. Mitä jos kerron yrityksestä liikaa? Vaihtoehtona on kertoa niin vähän ettei siitä ole vastaavaa hyötyä.
Verkkokeskusteluissa epäonnistunut tuote tai palvelu saa kuulla kunniansa. Aina julkisuus ei ole myötäkarvaa silittävää. Pitäisikö isoa pahaa mediaa pelätä?
Miltä näyttää kolikon toinen puoli? Mitä kaikkea näkyvyys ja julkisuus voi tuoda tullessaan? Jatkan teeman käsittelyä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti