Bloggaaminen ei ole mikään innovaatio enää. Sosiaalinen Media tunkeutuu vähitellen yrityksiin. Yritysblogit (corporate blogs) ovat edelleen harvinaisia maassamme. Harva yritys hyödyntää
- Jaikua
- Twitteriä
- Facebookia
- Friendfeediä
- Ning-alustoja
Mitä näillä uusilla välineillä voi saavuttaa?
- Antaa yritykselle kasvot
- Vuorovaikutuksen paraneminen
- Suora yhteydenpito
- Loppukäyttäjäkytkentä
Mutta ongelmia on, miten pienten markkinarakotuotteiden sisällöntuotannosta saadaan niin kiinnostava, että lukijat innostuvat kommentoimaan.
- Osumatarkkuus
- Miten filteröidään turhat pois?
- Asiat eivät innosta
- Tunnepitoiset aiheet ovat riskipitoisia yritysten näkökulmasta
- Miten negatiiviseen kritiikkiin vastataan?
Tämän kysymyksen parissa tulen askartelemaan mm. tämän blogin puitteissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti