Nokialla on maailman tehokkain tuotantokoneisto, mutta palvelujen kehittäminen takkuilee. Yritys tekee niistä liian vaikeita.
Yhdysvalloissa 8 %
Maailmanlaajuisesti 37 %
Nokian palveluilla 2011 ehkä 2 Mrd. euroa.
Nokian palveluja ei ole markkinoitu tehokkaasti
Nokian palvelujen arvoa ei ymmärretä
Nokia oppii vähitellen ja parantaa kuin sika juoksuaan
Muutos on Nokialle "oppimisprosessi"
Oppi ei ole vielä mennyt perille
Nokia ei vielä osaa tehdä kuluttajapalveluja
1 kommentti:
Ville, uskon sulkeutuneen Nokian avautumiseen. Väkivahvalla käynnyjätillä ei ole muuta mahdollisuutta.
Sometu-porukka toimii henkisenä tiennäyttäjänä. Ylipäätään yrityselämä maassamme on perin konservatiivista.
Amerikkalaiset näyttävät nyt tahtipuikkoa. Apple tietää, missä sossumediassa mennään, vaikka sekään ei ole mikään avoimuuden esikuva.
Lähetä kommentti