Kaksipäiväinen kasvuyritystapahtuma Slush työ yhteen kasvuyritykset, kansainväliset sijoittajat, suuryritykset ja median nyt jo kahdeksatta kertaa.Yritän omasta kokemushorisontistani arvioida, minkä kokoinen Slush on. Kansallisessa hype-hyppelyssä varmaan hieno. Toivon hankkeelle menestystä.
Slush on vuosien saatossa kasvanut pienestä 300 ihmisten tapahtumasta massiiviseksi 15 000 hengen spektaakkeliksi, josta kuhistaan ympäri maailmaa.
Slushin toimitusjohtaja Riku Mäkelä kertoo YleX:n haastattelussa, että Slushista pyritään rakentamaan ”maailmanluokan showta”, jonka teemat pyörivät yrittäjyyden ympärillä, mutta jotka myös kiinnostavat suurta yleisöä, eli myös niitä, jotka eivät itse ole startup-yrittäjiä.
Slush tuo piristystä ja jotain aivan erilaista muuten usein niin harmaaseen marraskuuhun.
maanantai 23. marraskuuta 2015
Slush on kasvanut 15 000 hengen tapahtumaksi
Nimimerkki "Duunitori" kirjoittaa 10.11.2015 Cityssä arvionsa Slush-tapahtumasta.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti