perjantai 10. huhtikuuta 2015

Verkossa tapahtuvan tarinankerronnan merkityksestä


Ostaminen on muuttunut. Tutkimusten mukaan suurin osa (noin 75%) ostoprosessista on suoritettu ennen kuin ollaan ensimmäistäkään kertaa yhteydessä palveluntarjoajaan.

Ja toisaalta myös B2B-ostajista 80% löytää myyjän itse. Onko siis edes mahdollista, että perinteiset tavat myydä tuottaisivat edelleen tulosta?


Lue lisää yhden Suomen kokeneimman someyrityksen, Grapevinen toimitusjohtajan Marika Siniaallon koulutuksesta osoitteessa: Envisio.fi/sosiaalinen-media-kasvun-ja-myynnin-tyokaluna 

Lue myös Marikan kirjoitus: Miksi myyntisi ei vedä? osoitteessa: Envisio.fi/miksi-myyntisi-ei-veda




Ei kommentteja: