perjantai 10. huhtikuuta 2015
Verkossa tapahtuvan tarinankerronnan merkityksestä
Ostaminen on muuttunut. Tutkimusten mukaan suurin osa (noin 75%) ostoprosessista on suoritettu ennen kuin ollaan ensimmäistäkään kertaa yhteydessä palveluntarjoajaan.
Ja toisaalta myös B2B-ostajista 80% löytää myyjän itse. Onko siis edes mahdollista, että perinteiset tavat myydä tuottaisivat edelleen tulosta?
Lue lisää yhden Suomen kokeneimman someyrityksen, Grapevinen toimitusjohtajan Marika Siniaallon koulutuksesta osoitteessa: Envisio.fi/sosiaalinen-media-kasvun-ja-myynnin-tyokaluna
Lue myös Marikan kirjoitus: Miksi myyntisi ei vedä? osoitteessa: Envisio.fi/miksi-myyntisi-ei-veda
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti