Harvalla suomalaisella on yhtä monta julkaisukanavaa tarjolla. Tai on, mutta he eivät viitsi kirjoittaa, kuvata, videoida, editoida ja visualisoida näkemäänsä tai kuulemaansa. Ei se niin helppoa ole; kirjoitusten ja postitusten tuottaminen vaatii paljon aikaa ja vaivaa.
Digital Villages on tämän prosessin alku ja juuri. Sen johdannaisia olemme veivanneet toistakymmentä vuotta ja mission syvät juuret löytyvät 1980-luvun Info Center-konseptista, joita Irjan kanssa Sammossa kehittelimme.
Ideana on asiakassuhteiden rakentaminen ja asiakkuuksien ylläpitäminen. Kutsumme lopputulosta ASIAKASTUOTANNOKSI.
Kumppanuusverkostossa toiminta on kustannustehokasta.
- rajojen ylittäminen on vaivatonta
- kielimuurien läpäiseminen ei ole tuskien taivalta
- erilaisuuksien hallitseminen onnistuu helpommin
- kustannusten kurissa pitäminen hallittavissa
Avoimen verkoston kirjoittajat ahmivat netistä ja sosiaalisesta mediasta vinkkejä uusista ongelmien omistajista, potentiaalisista asiakkaista, prosessien kehittäjistä, systeemi-integraattoreista, sovellusten rakentajista ja ongelmanratkaisijoista.
Operaatiossa tarvitsemme kauppamiehiä ja –naisia, jotka saavat AIDA:n ulkoa teoriassa ja käytännössä:
-
Attention
-
Interest
-
Desire
-
Action
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti