maanantai 10. kesäkuuta 2013

Monta kanavaa

Harvalla suomalaisella on yhtä monta julkaisukanavaa tarjolla. Tai on, mutta he eivät viitsi kirjoittaa, kuvata, videoida, editoida ja visualisoida näkemäänsä tai kuulemaansa. Ei se niin helppoa ole; kirjoitusten ja postitusten tuottaminen vaatii paljon aikaa ja vaivaa.

funel

Digital Villages on tämän prosessin alku ja juuri.  Sen johdannaisia olemme veivanneet toistakymmentä vuotta ja mission syvät juuret löytyvät 1980-luvun Info Center-konseptista, joita Irjan kanssa Sammossa kehittelimme.

Ideana on asiakassuhteiden rakentaminen ja asiakkuuksien ylläpitäminen. Kutsumme lopputulosta ASIAKASTUOTANNOKSI.

Kumppanuusverkostossa toiminta on kustannustehokasta.

  1. rajojen ylittäminen on vaivatonta
  2. kielimuurien läpäiseminen ei ole tuskien taivalta
  3. erilaisuuksien hallitseminen onnistuu helpommin
  4. kustannusten kurissa pitäminen hallittavissa

Avoimen verkoston kirjoittajat ahmivat netistä ja sosiaalisesta mediasta vinkkejä uusista ongelmien omistajista, potentiaalisista asiakkaista, prosessien kehittäjistä, systeemi-integraattoreista, sovellusten rakentajista ja ongelmanratkaisijoista.

Operaatiossa tarvitsemme kauppamiehiä ja –naisia, jotka saavat AIDA:n ulkoa teoriassa ja käytännössä:

  • Attention

  • Interest

  • Desire

  • Action

Verkostomme jäseniä kiehtoo jenkkien ideologia, jonka mukaan kaikki on mahdollista - ja Jokainen on oman onnensa seppä.

Ei kommentteja: