Ladukasta journalistinen sisältö on mediatalon tärkein meneststekijä, mutta leipää ja tulosta tehdään luokitelluilla ilmoituksilla.
Toinen menestyksen ehto on houkutteleva ja kehittyvä verkkopalvelu, sillä yhä useampi ihminen kuluttaa aikaansa verkossa ja hankkii sieltä tietonsa.
Irja kertoi äsken, että saisimme Kenwoodin yleiskoneen Rigasta puolet halvemmalla. Tieto löytyi vertailemalla verkosta.
Myös mainonta lisääntyy verkossa nopeammin kuin paperilehdessä.
Sisällöllä on hintansa, eikä laatu ole missään mediassa ilmaista. Uudessa viestintämaailmassa menestyvät vain ne, jotka osaavat uudistaa toimintaansa ja sisältöjään eivätkä jää odottamaan, mitä tulevaisuus muutoin tuo mukanaan.
Lähde: HS pääkirjoitus 11.4.2009
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti