- Pitää näkyä
- Pitää kuulua
- Asiakkaiden tavoittaminen
- Asiakkaiden tarpeiden tiedostaminen ja tunteminen
Sosiaalisen median avulla matkailuyrittäjä voi rakentaa haluamansa imagon ja markkinoida palveluitaan - jopa ilmaiseksi! Sosiaalinen media avaa matkailuyrittäjälle uuden viestintäkanavan. Se ei korvaa vanhoja markkinoinnin keinoja, mutta antaa työvälineitä nykyisten asiakasverkostojen ylläpitoon ja kehittämiseen.
- Ilmaista markkinointia
- Sosiaalinen media markkinointiveturina
Asiakas on paras markkinoijasi
Kukapa olisi parempi kertomaan palveluistasi kuin tyytyväinen asiakas? Sosiaalisessa mediassa matkailijat ovat verkostoituneet omien kiinnostuksen kohteidensa mukaan yhteisöiksi, joissa he keskustelevat itseään kiinnostavista asioista. Parhaimmillaan asiakkaat toimivat matkailuyrittäjän markkinoijina ja suosittelevat hänen palvelujaan muille yhteisön jäsenille.
- Tyytyväinen asiakas
- Verkostoituneet asiakkaat
- Asiakkaat hakeutuvat yhteisöihin, joissa tapahtuu heidän kannalta kiinnostavaa
- Matkailijat suosittelevat kohteita, joissa ovat viihtyneet
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti