- Miksi ei ole mitään sanottavaa?
- Mihin argumentit ovat kadonneet?
- Miksi puheet pyörivät tekniikassa ja sen rajoituksissa?
- Miksi olemattomaan tarinaan kyllästyy niin nopeasti?
- Mitä kehittäjien ja yrittäjien päässä vilistää?
Toimiva asiakassuhde vaatii paljon yhdessä tekemistä, yhteisiä kokemuksia. Nykyään yhteyksiä ja yhteisöjä pystyy uuden tekniikan avulla rakentamaan myös verkossa. Verkko voi toimia symbolisena kaverin ja kumppanina.
- Taivaskanavat olivat silloin nousussa
- Uusien, uniikkien ja lyhyiden teosten luominen yleistyi
- Identiteetin rakennuspuut poimittiin tavarakulttuurista: merkkien nousu kiihtyi
- Rockvideo nauroi historiallisella muodolle, toi nopean leikkauksen
- Perintesen kertovan elokuvan keinot hajoitettiin tehokkaasti
- Viestinnän uudet välineet tulivat silloin käyttöön
- Kaivauduimme itse ilmöön: jatkuva lupaus täyttymyksestä oli sen ajan uhoa
- Passivisten pelureiden päätyraja alkoi jo silloin häämöttää
- Kuvapyörteissa juonta ei enää selitetty loppuun asti
- Silloin ei oltu valmeen koosteen orjia - nythän meillä on joka kanavalla formaatteja
- Nokia oli jo silloin nousussa: ruotslaiset lanseerasivat "management by perkele!" käsitteen, joka liitettiin Nokiaan
- Synnytettiin kuvia suuresta kanavaperheestä
- Luovia ohjasi vapauden kaipuu: sai tehdä, mitä ikinä halusi
- ALE miellettiin tavaran alennustilaksi
- Hullunkuriset pakkaukset hämäsivät
- Lujaa mentiin, että pysyttiin trendien kyydissä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti