tiistai 21. joulukuuta 2004

Petri Leinonen

Petri, esittelen sinut laajemmalle yleisölle blogini kautta, joka on yksi niistä instrumenteista, joilla kommunikoin laajan Digital Networking Organisaation kanssa. Kirjoituksesi ja CV:si on erittäin hyvä. Kiitän lähettämistäsi tiedoista, jotka liitän hakemukseen ja toivotan sinulle hyvää joulua ja menestyksellistä uutta vuotta 2005!
PETRI KIRJOITTAA:
Olen tulossa mukaan projektiin toteuttamaan videota/mediaa. Olemme tehneet useita mainos- ja esittelyvideoita Digital Villages projektissa Helge Keitelin johdolla. Viime aikoina olen tehnyt Ylelle ja MTV3:lle materiaalia. CV:ssä tarkemmin asioista.

Omaan kuvaus- ja editointikaluston joilla voin tehdä TV-tasoista materiaalia. Sen voi muuttaa eri medioiden tarvitsemiin muotoihin. Olen ollut mukana monessa taiteellista silmää vaativassa projektissa mm. Kansallisoopperassa ja Kiasmassa sekä Kulttuuriareena Gloriassa Helsingissä.

Pari kesää sitten kävimme Siperiassa tutkijaystäväni kanssa junalla ja kuvasimme pääasiassa Hanti-kansan kulttuuria ja haastattelimme Jeremei Aipinia, alkuperäiskansan asioiden puolestapuhujaa. Hän on ollut presidentin avustaja duumassa, mutta päätti luopua työstään ja omistautua kokonaan oman kansansa etujen ajamiseen ja kirjailijanuraansa.

Tällä hetkellä olen mukana editoimassa dokumenttielokuvaa Azerbaizenista, jonka ystäväni ovat kuvanneet ja käsikirjoittaneet. ja se tulee ensi vuonna TV:stä. Olen hyvin kiinnostunut kehittämään ja toteuttamaan nykyisiä ja tulevia mediaan liittyviä asioita, joista Helge Keitel on minulle puhunut.

Petri Leinonen

Ei kommentteja: